19 okt. 2008

På Kungens Lilla Piga i Gamla Stan ...

... händer det grejer i veckan som kommer!
Det blir mysiga höstjippodagar på FREDAG & LÖRDAG 24-25 oktober!

Du kan vinna en underbar SPA BEHANDLING för dig och en väninna bland annat!
Inte dumt va?




Det finns massor med nya varor inne nu också som man bara MÅSTE se & röra vid. Kom in och slappna av, bli inspirerad och köp dina tidiga julklappar och presenter - både till dina nära och kära OCH till dig själv!! Det är ju så viktigt att unna sig själv vackra saker, eller hur?
Kom in & kolla på vår UNDERBARA nya bad/spa/skönhetsserie från Sufraco!
Fantasisk badolja i dunk - perfekt som present! Å vi har mycket vackert papper att slå in alla vackra saker i!


Urläckra kuddar och gardiner med vackra emblem i bomull från Boel & Jan. Kviltade kuddar och överkast från bla Au Maison och G&C! Här blandas allt från textilier till både nya och gamla möbler. Bordet i mitten kommer från oss på Montebello Möbler till exempel :)


Sååååå söta änglar av olika slag flyger omkring i butiken och ger oss alla ett lugn i själen!
Å här finns de där fantastiska kuddöverdragen för stolar från Nyblom & Kollén!
Kom in och hälsa på oss så bjuds ni på vacker miljö, nåt gott att dricka och tugga på, inspiration och säkerligen ett gott skratt - vi har alltid roligt på jobbet!
http://www.kungenslillapiga.se
Besök butikens websida också för ännu mer inspiration!!
Kram från Malin & Maria
Öppettider Mån-Fre 11-18, Lör 11-16





12 kommentarer:

Viola sa...

Hej igen, kommer absolut att besöka denna härliga butik, men blir inte förrän i slutet av november, är i Spanien just dom dagarna ni gör PR för, hoppas helgen varit bra, kram

Anonym sa...

Hej!
Kul att du besökte min blogg! Hoppas du tittar in igen. Bor typ tio minuter från Skummeslöv, håller med dig fullständigt... här är väldigt vackert! Kan du inte lägga in en bild på er lilla vovve, dom e ju så mysiga!?!
Mvh. Piza

Home No.1 sa...

Hej och tack!=)
Man hinner nästan aldrig allt det man tänkt göra så är det för mig med!Vad mysig butiken ser ut jag ska komma in och hälsa på nästa gång jag är i storstaden men det dröjer nog...ha den bra vecka vi hörs...jag lägger till dig på min lista! Kram Annica.

Home No.1 sa...

Ja det skulle vara jättetrevligt, tack för inbjudan=)men vet ju inte när det kan bli av men återkommer om det när det blir aktuellt...vi hörs ...kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Så mycket njutbart från den urgulliga butiken som jag har besökt ett par gånger! Va kul att du jobbar där och tack för din rara kommentar! Jättefin blogg du har och vilken dröm, få bo i ett 1800-tals hus några mil utanför Sthlm! Jag kikar nog in i butiken ngn dag då jag är i Sthlm titt som tätt...Jag själv jobbar extra på Gruvgatan 13 i Falun, också en mysig butik! Jättekul att "träffas" här i blogglandet! Mari.

Unknown sa...

Hejsan!
Vilken vacker butik! Tack, för din kommentar på min sida den värmde verkligen! Nu måste jag ta mig en titt runt lite mer på din fina blogg för här fanns allt inspiration! Vilken tur att du lämna ett litet spår hos mig så att jag kunde hitta hit! Kram Petra

Anonym sa...

hej! det måste vara ett nöje att jobba i såååå mysigt inrednings butik.
synd att man bor inte närmare, kram och ha en bra dag Dadda

LillaFlisan sa...

Men oj viken fin blogg!!!
Kungens lilla piga, Tänk att jag har missat den affären...dit MÅSTE jag bara åka när jag kommer till stan nästa gång.....

Visst är det härligt med gamla möbler och tänk vad lite färg kan göra underverk....
Nu ska jag kika vidare på er fina sida!

Hoppas ni får en trevlig vecka!!!


Kram Flisan

Stina sa...

Nu skulle man vara där ser jag...Kråkfior!:-)
Så fina saker.
Kram Stina

Anneli sa...

Vilken härlig Butik - ser jättefint ut - ... ;)
Kramis/Annelie

Unknown sa...

hM, Jag missade att man kunde titta in spaserien det måste jag ju göra på engång! Ha en toppen dag på dig! Kram Petra

hagagården sa...

hej
det var jag som var in till butiken i fredags o köpte den underbara koppen strax efter ni hade öppnat i fredags,nu har jag lagt ut den på min blogg så titta gärna in där.
det var mycke fint du visar på din blogg,lägger upp den på min blogglista på min blogg
ha en fortsatt trevlig dag
ninni från gävle