16 dec. 2010

VIlken strålande idé ...


En strålande idé att marknadsföra sin blogg både på Blogger och Facebook!




Nu är det ju snart jul och det är sååå mysigt tycker jag.
De här handgjorda fina små tomtarna finns i vår butik för 75kr styck



Denna vansinnigt snygga fågelbur kommer från Chic Antique
Vill gärna ta in fler till butiken för snart är dem slut



Även denna coola snurrpall kommer från Chic Antique
Kan bli din för 799kr, bra va?



Troligen vår bästsäljande julklapp i år!
Den dubbelsidiga äggklockan - så häftig :)


Ta det lugnt nu i snöstormen!

Varm kram
Malin :)





6 kommentarer:

Else´s Bod sa...

men fy 17 va snygg!! den skulle jag oxå köpa direkt!!!
Kram Lisa

Viola sa...

Denna leverantör ska studeras under lupp men har oxå äntligen blivit lund hos miljögårdenoch där måste man ju handla för en rejäl slant..vi kan väl höras när det är dags för mässan, marie, jag, lisa kommer att vara där bl a ...hoppas ni har en skön helg, kramen

Design i tid och rum sa...

HEEEJ ! det var länge sedan jag var inne hos dig.Hände massa i mitt liv positiva och negativa saker.
Ser att allting är bra med dig.
I januari tänker jag besöka Formex mässan i STHL.
Det ser jag framemot och naturligvist den vackra stolta Stockholm
HA det bra under Jul dagar Kram Dada

Livet på Berget sa...

Oj så fin bur och pallen är ju gudomlig! Ha de gott!
Kram
/Sara

Marie Söderberg sa...

hellooo gudars va ball äggklockan är :))..tack för dina helt otroliga drömord om min blogg och glamouren..ska nog lägga in mkt rustik glam i texten numera hahaha..ska jobba mera under mellandagarna ..ska upp till norlland..då e barna ute i snön på gården heeela dagarna..fast risk för att bli isbit nu såklart..hehe..men ha en GOOOO Juuuuul

Anneli sa...

Hej
Mycket fint här...gillar mycket den där pallen, nice
GOD JUL <3