13 sep. 2010

Tänk om jag levde i en sepia värld !


Då skulle jag inte behöva skaffa en ny byrå i sovrummet,
då kunde jag bara låta alla saker stå kvar på skänken dit de flyttades när byrån åkte iväg
o slippa styla hela tiden...



Inte skulle jag behöva bädda heller ... eller dammsuga för den delen



Allt skulle bara se bra ut ändå ...



Skulle kanske slappna av precis som Tusse gör!

Men ... nu är det ju inte så ... här lever man med alla färger,
huller om buller, ljud o lukter, damm o oordning

... men va gör väl det ... jag är lycklig ändå!


Kramar Malin :)



6 kommentarer:

Penseldraget sa...

Vilket kul inlägg malin, ja den världen skull man vilja leva i ibland kanske =) men de låter bra att du är en lycklig tjej =)
stor kram pia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Malin!
Äntligen kom jag in på din blogg! Det var jättesvårt att komma in här... Jag kan inte gå via din kommentar som du lämnat, ej heller via bloglovin på din bloggadress, endast på ditt inlägg... förstår inte varför...
Och en sepiavärld kanske vore bra att leva i, men tror du inte det skulle bli lite färglöst så småningom?
Å andra sidan, om man slipper städa, så ska jag ta mig en funderare...
Kram
MArie

Livet på Berget sa...

Ja det blir fint med sepia. Visst är det kul att leka med kameran. Gillade Tusse väääääldigt mycket!!!
Ha de gott!
Kram
/sara

Roses & Angels sa...

HEJ MALIN!! ÅÅÅ vad kul att höra ifrån dig! Hur är det med er?? Ja jag hoppas också hon blir bra snart. Att det kan vara så här med sjukvården i Sverige. JA att hon inte var akut sjuk trots andningen??? Fattar noll och inte hjälpte det att skälla heller för då vart dom ännu surare. Usch aldrig mera akuten om man kan undvika den. VC nästa. Hoppas du får en fin kväll kram vännen

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, en sepiavärld vore kanske inte så dumt - men i längden så trist!
Ha det så bra med dina färgburkar!
Carin

Susanne sa...

Hej,,jag har aldrig varit inne här men jag råkade hitta er fina butik när jag googlade för att hitta inspiration,,för jag vill måla ett gammalt skrivbord..Så hittade jag ett vackert som liknar mitt,,nu har ni sålt det men det är stort svart och målat ovanpå med mönster..Precis så skulle jag vilja göra med vårat,så otroligt vackert..Frågan är kan ni ge mig ett tips om hur ni gjort..Om jag får tänkte jag oxå lägga en länk hos mig som tips på er fina butik och blogg...kika in hos mig..Kram från mig i Fare